2011 m. rugsėjo 6 d., antradienis

15 dienų iki išvykimo

Jau daugiau nei pusė visų daiktų sukrauti: lagaminas milžinas ir didžiausia palėpėje rasta, dar LTSR laikus menanti tašytė jau pūpso mano kambary. Kaip tikriausiai jau supratote, keliausiu ne lėktuvu. Aš renkuosi autobusiuką dėl kelių praktiškų priežasčių:
  1. Pigiau
  2. Galima pasiiimti daugiau daiktų
  3. Kelionė nuo durų iki durų
  O ir miegas nepatogiai susiraičius visiškai negąsdina, tokios kelionių patirties turėjau į valias (kiekvieną vasarą sava mašinėle aplankydavom dešimtis šalių).
  Mano kelionės tikslas nėra stora piniginė. Aš studijuosiu žaliausiame Anglijos universitete - Nottinghame. Tikiuosi išbandyti viską, ką tik šis miestas ir visą šalis siūlo. Tačiau šiuo metu mano didiausias rūpestis-kambarys. Gyvensiu ne bendrabuty, o dalinsiuos butu su dar keliais studentais x, tereikia dar juos susirasti...

1 komentaras:

  1. Sveikutė! Pamačiau, kad davei savo blogo linką anglija.com. Aš pati mokausi Loughborough, kuris yra visai šalia Nottingham, gan dažnai apsilankau ten, tai gal susimatysim kada, malonu būtų dar su viena lietuvaite susipažint ;D
    Tiek, laukiu įrašų :)
    P.S. dėl kambario labai nepergyvenk, geriausia ieškok gumtree.com, ten dažnai ieško 1-2 žmonių gyvenimui kartu.

    AtsakytiPanaikinti